fredag den 6. november 2009

Vi fik 1. pladsen tilbage!

Sådan folkens! I dag kunne vi igen se "Automatisch" på toppen af Boogie Listen. Nu skulle det hele helst ikke gå i vasken næste uge, så for at holde Tokio Hotel i toppen kan du gøre sådan her:

Du kan oprette en top-3 på dr.dk/boogielisten. Det vil igen være en god idé ikke at sætte The Dreams, Miley Cyrus og Alien Beat Club på sin personlige top-3, da de er lige i hælene på Tokio Hotel. Du kan også stemme på sms: du sender en besked til 1212 med teksten b listen 1. Det koster 1 kr. + alm. sms-takst. Du kan også både stemme på nettet og mobilen.

Rock the vote :D

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

tænk engang at The Dreams kom på en 4. plads!? Så var de jo ikke engang med i top 3. fansene er nok ekstra sure så i næste uge. xD

Anonym sagde ...

er altså ligeglad med hvor de ligger. deres musik er jo godt anyway, går bare ikke så meget op i om de ligger nr.1 og slet ikke på boogie listen :D