fredag den 6. november 2009

TH til MTV EMA afterparty


7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så snak dog dansk kvinde xD

Kat sagde ...

stalker video ^^ (ikke ondt ment)

Anonym sagde ...

Bill går virkelig feminint i de højhælede sko og det kan jeg ikke så godt li'.
Han virkelig bare ekstrem høj - sådan lidt fooor høj xD haha.

Stakkels Tom - hans 10 min. yngre lillebror er højere end ham.

Anonym sagde ...

^ okay så det er ikke kun mig der har lagt mærke til de høje hæle? altså seriøst, det er altså for meget :S gud hvor han ligner en kvinde bagfra der. O:

Kat sagde ...

Fred være med de høje hæle ^^

Hvis man siger de er for høje, så er han typer der siger 'er de?' og så når man ser ham næste gang er de dobbelt så høje.

Lad drengen have sit sjov ^^

Anonym sagde ...

Jeg synes også, det er forfærdeligt med de høje hæle til ham.

Athena sagde ...

ej ja...seriøst...de er bare for høje de der hæle og hvis jeg aldrig havde set ham før ville jeg nok ogs' gætte på at det var en kvinde :/ too bad...i used to like his style :( det er bare blevet alt for feminint nu :'(