^ okay så det er ikke kun mig der har lagt mærke til de høje hæle? altså seriøst, det er altså for meget :S gud hvor han ligner en kvinde bagfra der. O:
ej ja...seriøst...de er bare for høje de der hæle og hvis jeg aldrig havde set ham før ville jeg nok ogs' gætte på at det var en kvinde :/ too bad...i used to like his style :( det er bare blevet alt for feminint nu :'(
7 kommentarer:
Så snak dog dansk kvinde xD
stalker video ^^ (ikke ondt ment)
Bill går virkelig feminint i de højhælede sko og det kan jeg ikke så godt li'.
Han virkelig bare ekstrem høj - sådan lidt fooor høj xD haha.
Stakkels Tom - hans 10 min. yngre lillebror er højere end ham.
^ okay så det er ikke kun mig der har lagt mærke til de høje hæle? altså seriøst, det er altså for meget :S gud hvor han ligner en kvinde bagfra der. O:
Fred være med de høje hæle ^^
Hvis man siger de er for høje, så er han typer der siger 'er de?' og så når man ser ham næste gang er de dobbelt så høje.
Lad drengen have sit sjov ^^
Jeg synes også, det er forfærdeligt med de høje hæle til ham.
ej ja...seriøst...de er bare for høje de der hæle og hvis jeg aldrig havde set ham før ville jeg nok ogs' gætte på at det var en kvinde :/ too bad...i used to like his style :( det er bare blevet alt for feminint nu :'(
Send en kommentar