fredag den 6. november 2009

BRAVO TV 6.11 om EMAS

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan godt lide ham der mandens trøje!
Svampebob Firkant! :D

:) sagde ...

Oversættelse?? Har kun haft tysk i et halvt år ;)