Jeg kan godt lide ham der mandens trøje!Svampebob Firkant! :D
Oversættelse?? Har kun haft tysk i et halvt år ;)
Send en kommentar
2 kommentarer:
Jeg kan godt lide ham der mandens trøje!
Svampebob Firkant! :D
Oversættelse?? Har kun haft tysk i et halvt år ;)
Send en kommentar