torsdag den 24. februar 2011

THOnlineNews tager en "pause"

Som i nok har opdaget har der ikke været meget aktivitet på THOnlineNews på det seneste. Det beklager jeg meget, men jeg har simpelthen så travlt for tiden med lektier, afleveringer og fritidsaktiviteter, at hjemmesiden her ikke er så højt prioriteret mere. Derfor tager jeg en "pause" fra siden. Når jeg lige har tid, bliver siden opdateret, og på et tidspunkt vil THOnlineNews sikkert komme op på samme aktivitetsniveau som tidligere. Når der f.eks. begynder at komme informationer om et nyt album eller lignende. Jeg håber i forstår min beslutning (:

På Facebook vil jeg dog prøve at forbedre aktiviteten, så de vigtigste overskriften kommer ind på din startside! Du kan "synes godt om" THOnlineNews HER.

Til sidst vil jeg lige minde jer om vores 2011 kalender. Du kan finde den og printe den ud HER.

- XxSecret

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har godt lagt mærke til at der ikke er sket ret meget herinde på det seneste, men det er da helt ok at du tager en pause. Man kan jo ikke nå alting, så noglegange kommer livet bare i vejen... :D
Jeg vil glæde mig til at du begynder at blogge igen, men tag du bar´ en slapper! Knus. <3