fredag den 6. november 2009

Toms blog- EMAS 2009

Folkens, i går faldt en kæmpe sten fra mit hjerte, efter liveoptrædnen slog til!
Til prøven gik alt skævt... Og at vi igen kunne rydde (de tyskere er godt nok glade for det ord...) en EMA award var naturligvis den absolutte hammer! Tak til jer alle for at stemme! Virkelig overdrevet sejt hvad I alle har gjort muligt...
Auf deutsch:

In English

De er glade... men hvor ser de dog trætte ud... Er Gusti syg?

Kilde: Tokiohotel.de
Oversat af THOnlineNews/Ischen

7 kommentarer:

MikuLawliet sagde ...

hvorfor skulle gusti være syg ? :S

Anonym sagde ...

Er Gustav ikke med i den første video på tysk, der til højre?
Der er hvertfald en person.. xD
- Marlene :D

Anonym sagde ...

Marlene: jo han er.

Bill virker lidt distræt i videoen på engelsk, og jeg synes, Tom virker lidt beruset?d:
Men jeg kan virkelig ikke tage, når Bill har kortærmede bluser på, og man kan se hans arme, de er så spinkle. Det ville have set mange gange bedre ud, hvis han havde en langærmet sort bluse på indenunder vesten. Er i enige?(;

Anonym sagde ...

Anonym 11.13 igen: sjovt, at de bliver ved med at sige "best band", når kategorien de vandt hed "best group" (;

My Bill sagde ...

^ Ja, det tænker jeg oss...

Turenz sagde ...

Hehe, Tom i den engelske: "We're already drunk now*.
Og BTW, Gustav er i begge videoer, men her på siden bliver en stor del af video-vinduet cuttet fra.

Anonym sagde ...

Ja det gør den, derfor skal man bare trykke fuld skærm, eller se den PÅ youtube. :)

Jeg synes altså Bill ser mega feminin ud når han har kortærmet trøje på. Og så SAMMEN med højhælede sko...