søndag den 8. november 2009

Tom, Georg og pige ved EMA aftershow party

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tror ikke, de er sammen. Hun er der bare tilfældigt ^^

Anonym sagde ...

måske er det Georgs kæreste?

Anonym sagde ...

Er det Taylor Swift the bitch?

Nette sagde ...

Såvidt jeg ved så var Taylor Swift slet ikke i Tyskland, hvis jeg husker rigtigt så er hun på tour.

Anonym sagde ...

Nette: YES! TAK !

Bollegarn sagde ...

Hvis det er Georgs kæreste er det sgu godt scoret, haha :D