søndag den 8. november 2009

I et andet perspektiv

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ejj!
Se hvordan Georg og Tom holder om hinanden! :D
Søøødt xD
- Marlene :D

HelloHeidi sagde ...

Bill har bare den søøøøøøøøøøødeste lille numse :i Jeg vil have den! O:
- HelloHeidi xD

Anonym sagde ...

HH: den er lidt for lille, den er der jo næsten ikke. oO

Ischen sagde ...

^^Den er blevet sultet væk. Vi skal bare have ham på en effektiv fedekur xD

ClaraxBill sagde ...

Jeg kan nu godt se hans lækre numse! DEN ER DER :D

Anonym sagde ...

Ischen: nemlig! :D