jeg prøver lige igen, og uden stavefejl xDundskyld, men hvor er det dog trist at folk ikk har andet at tage sig til end at stå og glo på hvem der kommer og går, til et afterparty som de alligevel ikk selv er inviteret til.Derudover; nice vest Bill har på :P
Send en kommentar
2 kommentarer:
jeg prøver lige igen, og uden stavefejl xD
undskyld, men hvor er det dog trist at folk ikk har andet at tage sig til end at stå og glo på hvem der kommer og går, til et afterparty som de alligevel ikk selv er inviteret til.
Derudover; nice vest Bill har på :P
Send en kommentar