fredag den 6. november 2009

Automatisch #1 på Boogie

1. Tokio Hotel -Automatisch
2. Miley Cyrus -Party in the USA
3. Alien Beat Club -My Way
4. The Dreams -Under the Sun
5. Selvmord -Råbe under vand
6. Paramore -Igonorance
7. Ke$a -Tik Tok
8. Alphabeat -The Spell
9. Rasmus Seebach -Glad igen
10. David Guetta feat. Akon -Sexy Chick

Smukt!! Wir haben es geschaft!

12 kommentarer:

Bollegarn sagde ...

OH YEAH BABY !!
Så kan dreamerne fucking lære det, HAHA! :D happyface (:

Kat sagde ...

Altid ;D Det er jo det jeg har sagt de sidste uger; de ER jo nr 1 ;D

ClaraxBill sagde ...

Ha ha, nu vil Dreamerne skrive til Boogie og klage, fordi de tror der er snyd med, siden The Dreams ikke er med i top 3 xD Ha ha !

Anonym sagde ...

Clara: SÅ meget ja! haha xD

Anonym sagde ...

HAHHAHA, fuck så genialt xD

Anonym sagde ...

Sådan allesammen! :D
RESPEKT FOR OS! ;D

molle sagde ...

Haha, jeg har fået en besked fra en dreamer på facebook hvor der står som overskrift "Snyderi på Boogie"
og så står der "Eftersom det umuligt kan passe at TD ligger på 4. pladsen
ville det være fedt vis en masse dreamere gad at skrive til Boogie og brokke sig over det!
Håber i vil hjælpe til :) ALLE DREAMERE!: http://www.dr.dk/DR1/Boogie/Boogie+Info.htm#skriv"

- oh gud xD

Ischen sagde ...

^^Kan de ikke bare lige som alle andre indse at TH-fans er total loyale? :D Alle tv-programmer, radiostationer, magaziner usw ved det jo :P Og ellers så finder de hurtigt ud af det! :D

Anonym sagde ...

molle:
Ja det må da være det! hallo The Dreams er jo meget bedre end TH !!! og selv om TH fans er loyale betyder det ikke at de er de bedste

Kat sagde ...

Noget and sjovt;

Der er jo blevet oprettet en *Tokio Hotel er IKKE bedre end Green Day* gruppe på facebook.
De ævler løs om snyd ved EMA og så den sædvanlige trashtalk.

Anyway, meldte mig ind i gruppen for 5 min så jeg kunne skrive de kolde facts til dem.
Jeg sagde at hvis de virkelig ville have at Green Day skulle have vundet, så skulle de ha' stemt noget mere.
Stifteren af gruppen skrev tilbage til mig og sagde at 'man jo lissom kun kunne stemme éen gang' og mm. ævlede hun om hvordan det var aftalt at TH vandt awarden fordi det var i Tyskland det blev afholdt.

Og her kom så mine kolde facts;
1; Man kunne stemme 100 gange PR dag PR side. De listige fans fandt hurtigt ud af at man kunne stemme fra alle EMA sider = 2800 stemmer om dagen = 19.600 gange om ugen.
2. De anklager MTV for korruption. held og lykke med det.
3. De kan bare ikke se i øjnene at TH har en af verdens mest trofaste fans, og at det heller ikke er gået op for dem at det er 'hating sites' som deres gruppe der styrker vores sammenhold.

Min besked blev slettet indenfor en halv time ^^"

Ischen sagde ...

Ej helt ærlig. Indse dog at vi bare har et mere hardcore miljø med at stemme...
Det er da komisk på en eller anden måde at de altid tror der bliver snydt xD

ClaraxBill sagde ...

Kat: ha ha ja, det er så plat! Jeg har lavet en gruppe på FB der så hedder "Tokio Hotel ER bedre end Green Day" xD HAHA det er så fesent at de skal brokke sig.